1

  • Förtidsröstat √
  • Fått underskrivna arbetsgivartillstånd √
  • Åkt till mormor √
  • Tagit sönder telefonen √
  • Lunchat med alla vänner jag känner √
  • Städat? eh no
  • Packat? eh no
  • Kollat vädret för vad jag ska landa i √√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
 
 
Vissa saker har prioriterats mer än andra. Igår hann jag med en del, både luncher på stan, utskrift av foton, tvätta kläder, säga hejdå till gympan (jobbigast av allt), gick en promenad med Maya och Bellan och kollade paradise med Lollo. Idag har jag försökt laga min trasiga telefon men det gick inte, jag har fått papper underskrivna av chefen, lunchat med angelica och frida, förtidsröstat och nu ska jag börja packa ordentligt. Kommer aldrig bara igång. Istället kollar jag på hur ovädrena ser ut där jag ska landa i chicago och atlanda, samt sitter här vid datan och vet inte vart jag ska börja.
 
Nerverna börjar smyga sig på, bara tanken på att man ska åka iväg och inte riktigt veta när man kommer hem. Att jag ska sätta mig på ett plan och göra något nytt. Det skrämmer mig samtidigt som det gör mig nyfiken och peppad. Det var ju det här jag ville, det ÄR det här jag vill. Nu ska jag bara se till att göra det precis lika bra som jag vill ha det.
 
Får se om man hinner med ett till inlägg inatt om man inte kan sova, eller om jag uppdaterar när jag är framme.
Det är nära nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0