Sunday-funday



Det här är mitt läge just nu, Kom hem från dagens arbetspass för ett tag sen. Det här är väl det bästa med att jobba på sitt sätt, när man känner att man förtjänar att bara lägga sig i sängen med en kopp kaffe och mackor och bara kolla på en film. 

Gårddagen var riktigt bra, vi tog oss till downtown där vi åt på Kevin Rathbun Steakhouse. Vi var väl inte beredda på att det skulle vara ett så "fancy" och dyrt ställe, men det var helt klart värt priset. Det var extremt fint där inne och jag var helt frälst av maten. Brödet var underbart och köttet.. Herregud. Vi köpte en steak för två, måste varit det bästa köttet jag ätit. Det smälte i munnen. 

Här är maten vi åt och en bild på restaurangen



Efter vår goda middag gick vi på bio lite impuls i Atlantic Station. Utan att veta det köpte vi VIP-biljetter och fick gå in i VIP sektionen. Där kunde man köpa mat och alkohol och ta in i salongen. Stolarna var som Recliner-fåtöljer så man kunde liksom ligga ner med sitt lilla bord som man kunde dra till sig. Heron måste steppa upp. Visserligen var det ISKALLT inne i salongen så vi frös hela filmen. Filmen vi såg var "Gone girl" med Ben Affleck, den var mest sajk och lång men helt okej. 


Det var allt för sålänge, börjar sent imorgon 16-22, känns skönt med sovmorgon. Dags att laga någon god mat och gosa ner sig framför en film med mannen i mitt liv (som dessutom städat och köpt skohylla och matta idag). Underbart! 

Vi hörs mina vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0