Ännu en helg

Tror inte det går att förklara hur trött man är efter bara två dagars slitjobb. Helgen har gått alldeles för snabbt ! Såhär fint var det kl halv åtta imorse bör jag var påväg till jobbet iaf. 

I fredags var jag ledig. Tanken var att jag skulle åka till stan och göra fransar men William hade tid hos ortopeden kl 8 och där fastnade vi i två och en halv timme och missade min franstid. Under torsdagens träning fick han en smäll på handen vilket gjorde att benet i ringfingret bröts inne i handen. 

Det blir 8veckor med gips och de ska kolla om en vecka så att benet inte har hamnat fel, isåfall blir det operation. Sån himla otur, tycker synd om honom. Vi tröstade med pannkaksfrukost på Ihop och på kvällen såg vi en basebollmatch för funktionshindrade. 

Igår jobbade jag som sagt hela dagen och på kvällen åkte vi till Stone mountain och kollade på deras lasershow mot berget.


 Trött som jag var så sa jag något om att jag var sugen på frozen yoghurt. Rätt var det är har han kört över halva Atlanta för att jag ska få äta frozen yoghurt. Den killen alltså. 


Efter det gick vi på bio, jag fick välja och det blev "the best of Me". Den vad bra men kvällen avslutades med en sen hemgång då det var helt stopp i alla 7 motorvägsfiler i ca 2h pga en krock. 


Idag har jag bara jobbat, vi lagade god fläskfilépasta till middag med en Caramel cheescake från jobbet till efterätt. Ledig imorgon, så skönt!


 

Nu blir det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0