Wasted

Är fortfarande inne i första arbetsveckan och det känns som att någon kört över mig med en lastbil. Visserligen en bra startvecka ändå med både jobb i Järna och på dagis och jag har dessutom startat igång min träning på Friskis ! 

Igår öppnade jag som sagt på dagiset. Det var mer slitsamt än jag kunde ana med tre tidiga morgnar i rad efter min jetlag och semester. Efter jobbet var jag ute och gick ca 8km med Lollo och cissi och sen var jag kvar hos Lollo under kvällen. Imorse ringde klockan 05:50 och jag åkte till Järna för att jobba några  timmar på morgonen. Tränade med Linn under min paus mellan jobbpassen. Hon dödade mina armar och jag kommer troligtvis inte kunna lyfta dem de närmsta dagarna. Lika bra, behöver mer muskler i mina svaga armar. 

Stressade tillbaka till jobbet för att dricka 10 koppar kaffe och bara försöka överleva mina 6 arbetstimmar jag hade framför mig. Nu var planen att jag skulle ner till stan och möta upp mina kollegor på dagiset men som sagt så känns det som att någon kört över mig med en lastbil. Så för första gången på väldigt länge så hoppar jag över mina planer för att vila. (Väldigt viktiga vuxenpoäng för mig). Imorgon väntar ett 27h-pass från 12 - 15 på söndag. 

Längtar tills jag får landa här igen, lite ljusare ute, lite varmare, lite bättre land och jag får vara med min favoritkille



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0