Jobbhelg


Helgen lider mot sitt slut och det är nästan som en lättnad. Finns nog ingen annan än mig som är glad över att det är söndag. Har spenderat nästan hela helgen på jobbet vilket självklart är surt men det känns lättare när man ser tre dagars jobb i 5000kr innan skatt. 

27h passet flöt på. Vi lagade god lördagsmat, det blev laxfilé med ugnsrostade rotfrukter och guacamole. Idag till lunch lagade vi denna goda kyckling, fetaost och broccolipaj. Nu kan William även få matpaj till middag när jag åker tillbaka ! Bortsett från matlagning gick jag på adventsbasar i Järna, fick inte sova inatt pga en brukare och blev ännu sjukare. 

Nu på kvällen har jag svängt förbi träningen och spenderat kvällen hos familjen Asplund där vi ätit god middag och pratat med William på FaceTime. Nu blir det läggdags. En arbetsvecka väntar! Förhoppningsvis en ledig helg med massa roligheter, både dop och Västerås ! 

Hörs en annan dag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0