En oförtjänt semester



Hola amigos

Imorse gick jag upp tidigare än min kropp klarade av och satte mig på ännu ett flyg. Denna gången mot Teneriffa med mamma. Den 6h långa flygresan var lugn och jag sov i princip hela vägen. Vad jag fått se än så länge är väl berg(vulkan), öken och den fina staden vi bor i. Vi hamnade i helt rätt stad men kanske inte rätt hotell. Det funkar givetvis med bra pool osv men mitt största problem är internet... Bara internet i lobbyn mot avgift, ni som känner mig förstår paniken. 

Vi har iallafall pratat med reseledaren om att ev byta till ett mycket finare 5 stjärnigt hotell med bara havsutsikt och lite bättre internet osv. Mest för att hotellet har gym, spa, frisörsalong osv. Vi kollade på detta hotell innan vi valde det här för den mysiga atmosfären, överlever utan mysigt och går hellre på helglasat hotell. 

I och med det dåliga internet just nu lär uppdateringen inte bli den bästa. Dessutom blir det bara en bild per inlägg för det är de enda min telefonapp klarar av och kan inte få internet på ipaden. 

Kan nog överleva en vecka här i värmen även om den här resan känns oförtjänt. Måste sluta klaga! Är ju i solen. 

Vi hörs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0