En bra dag

Igår var min första "riktiga" arbetsdag på Tunaängen. 9 timmar jobb, först 4h möte och sen jobb resten. Allt gick bra men det var mer intensivt nu då vi har en personal mindre varje arbetspass. 

Idag har jag varit ledig, började dagen med att skaffa kort på Friskis och träna med Maya. Vi tog även en lunch på stan efter, jag även tog kort till internationella körkortet. När jag kom hem öppnade jah faktiskt högskoleprovsboken och läste en timme, lika bra att börja tidigt den här gången! 

Nu på kvällen har jag "överraskat" mina älskade barn. Lyckan över att få se alla igen går inte att beskriva. De är tillsammans några som jag värderar så högt och jag har verkligen saknat dem varenda dag. Hur mycket jag är borta så älskar jag alla precis lika mycket ! Känns så sjukt att komma tillbaka och se utvecklingen efter tre månader, en utveckling som jag annars inte riktigt kan se när jag är deras tränare 3 gånger i veckan även om de utvecklades även då. Usch vad jag tycker om mina tonåringar (där nu den sista blev tonåring i gruppen idag).

En liten bild från Italien på mina favoriter 


Nu blir det läggdags ! Jobb kl 7 imorgon. Godnatt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0