Cirque du soleil

Igår ville William åka till den ekologiska mataffären Trader Joe's som ligger inne i stan. Trodde jag. Istället tog han mig till världens mäktigaste cirkus som jag så länge velat se. Cirque du soleil. Det är nycirkus som det kallas, mycket akrobatik. Jag älskade showen och alla uppträdande. Man ser att det är endast världens främsta akrobater som får vara med i denna grupp. 

Helt otroligt häftigt 


Efteråt åkte vi faktiskt till denna Traders Joe's butiken och åt god mat på Longhorn Steakhouse. Avslutade kvällen med Crème brulé framför Walking Dead, ett perfekt avslut på helgen. 

Och sen liksom.... Hur bra kille har jag inte? Att han överraskar mig såhär min sista helg är bara en av de många grejer han gör för mig. Bara grejen att han faktiskt tycker om mig gör mig alldeles överlycklig. Han känner mig bättre än någon annan och han är alldeles perfekt för mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0