Länge leve vi

tog en selfie med mina 20 orrar
 
Dagarna rullar på, behandlingen i tisdags var värre än jag någonsin trott. Kunde inte gå på hela dagen, trots det kunde jag gå ut på Linneas studentskiva under kvällen ! Riktigt roligt med mina fina lagkamrater. Mina tjejer vände hela min gårddag med att ha en grym träning. Idag vann kings den 6:e finalmatchen som jag såg sittandes i soffan med familjen Asplund och massa god sushi. 
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska faktiskt ha en jobbfri helg, helt otroligt! Min helg är dock fullspäckad med middag med dagiskollegor, basketmatch, inflyttningsfest och tävling på söndag. Får se när jag hinner uppdatera nästa gång, hoppas iallafall på att få fira ett sm-guld i helgen. 
 
Trevlig helg mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0