10

En helt underbar dag idag. 

Började med sjukgymnastiken (mindre roligt). På dagis var vi i en jättefin skog och jobbet kändes bara så enkelt. Efteråt åkte vi och hämtade min telefon (som varit klar sen i torsdags men idioterna hade glömt säga det) och därefter åkte vi till Skärholmen. Jag, Lollo, Bella och hennes dotter Patricia sprang runt och kollade kläder. Jag har nu koll på storleken på mina airforce som jag får nästa vecka och fick även hem en kjol och två toppar. Efteråt drog jag med Lollo på min 6km :så springtur, hon var så duktig så!! 

Antar att dagen varit bra för att min älskling är tillbaka. Vi pratar för tillfället om min lilla telefon. 

Allt för mig! Sov gott 
En bild från clearwater beach, jag var alltså brun för två månader sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0