Jetlag

Det här med jetlag måste väl vara det jobbigaste. Trots att jag ändå är helt okej inne i att vara uppe sent så vill jag ändå kliva upp kl 6 på morgonen. Första natten höll vi oss uppe till kl 1 men ändå vid halv fem ville jag gå upp. Jag har krigat för att kunna sova till nio, sen är det kört. Hoppas man kan komma in i det snart, vill inte vara så trött på kvällen och pigg på morgonen. 

Idag åker vi iallafall till Orlando där vi stannar fram till onsdag tror jag, sen åker vi därifrån till Miami och åker antingen hem på fredag eller vidare till Panama city och firar lite springbreak sista natten med Williams vänner. Vi får se. Nu har vi en grundplan iaf. Får hoppas att internet finns så att jag kan uppdatera mer, (och så att jag överlever) haha. Vi hörs ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0