Jag måste ha något kvar att skriva ner

Här ligger jag i sängen med Melissa Horn i hörlurarna. Tänk vad bra allt kan vara. Helgen har sprungit förbi och ändå är jag störtnöjd. För ju snabbare dagarna går desto snabbare är jag där. 

I fredags firade vi johanna med god mat och fina drinkar. Mycket snack, kvalitetstid med fina vänner. 


I lördags jobbade jag, åt på asian Roxy med mamma och pappa och var på drinkkväll hos matilda. Först vi tjejer med massa snack och chokladdoppade jordgubbar, sen dök några av killarna upp också. Upptäckte salsakväll på vou men hade väldigt trevligt hos matilda. 

Idag har jag tränat mina stjärnor. Sen jobbade vi. Åkte till Trosa där vi fikade och åt middag på resturang. Inget tråkigt arbetspass! Sen fick jag säga hejdå till alla fina kollegor och boenden. Blir borta från dom en månad och det känns typ jobbigt. Så bra är dom, så bra är mitt jobb. 


Nu på kvällen har jag varit hos familjen Asplund på middag. Skypat med William och ätit god mat. Riktigt mysigt!

Nu vill jag sova för när jag vaknar är det bara 4 dagar kvar. Vill bara åka nuuu
Godnatt! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0