Hemgång på ingång

Och nu har jag vaknat med magont och den största ångesten jag haft nånsin över att åka hem. jag vill så gärna stanna. 

Kan låta extremt negativ, men jag vill inte lämna det här, jag vill inte flyga i 14 timmar, jag vill inte åka hem idag. Och om jag måste åka hem vill jag bara ställa mig i en brasa och använda lite flampulver som Harry gör och vips så är man hemma. 

Igår var som sagt sista dagen. Spenderade hela dagen i olika köpcenter för att Hitta det som jag lovat att jag skulle köpa till mina vänner. Hittade även ett par superfina skor till mig själv också!

 På kvällen åkte vi till Westin hotell och åt på Sundial resturant. En resturang som ligger högst upp på det här hotellet, det är bara fönster ut och golvet där man sitter snurrar så att man åker runt hela huset och ser hela Atlanta på 1 timme. Det var jättefint och kändes som ett bra avslut på min resa där vi även insåg att det var två år sen vi började träffas. 

Vi var alltså högst upp i detta hus. Det var extremt högt men extremt häftigt

Nej dags att börja packa då! Fasar så mycket över denna hemresa ... Hörs förhoppningsvis när jag är hemma och lever igen! Pussar och kramar från mig och min resa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0