Day 1

De närmsta 17 dagarna kommer väl det här bli mer en "reseblogg" eftersom det är det jag har att blogga om. Antar att det mesta blir telefonbilder just nu eftersom jag inte orkar ladda ner kamerabilderna på Williams dator. 

Vi kan väl börja med gårddagen. När jag lämnade pappa och klev in innanför säkerhetskontrollen ville jag börja gråta. Aldrig gjort något sånt här stort själv förut. Men första flygresan till Amsterdam flöt på, hittade en pratkompis och glömde typ bort att jag ens flög. 

Väl i Amsterdam fick jag springa lite mellan terminalerna. Sen kom den långa flygresan och FAN vad den var lång. Kändes som att jag spenderade halva mitt liv på det planet. Och första 1 och en halv timmen var det extremt mycket turbulens så även flygvärdinnorna fick sitta fast. Sen släppte det. Maten dög och jag hade en italiensk liten tant bredvid mig. Väl framme fick jag klmma in i landet och träffa min stora kärlek. Vi åkte i princip hem. Gick förbi wallmart och träffade hans vänner. 

Idag vaknade jag först vid 5. Jetlagad men kunde iaf somna om. Vi åkte runt lite i skolområdet. 

William visade mig typ atlantas trashigaste galleria som låg nära honom och sedan åkte vi vidare till ett av atlantas finaste gallerior. Motorvägen är typ 7filig och det var ändå extrema köer. 

Jag fick med mig lite hem iaf. Vi är helt slut i benen efter att ha shoppat i 6 timmar. Det här fick jag med mig hem!

Nu degar vi bara i lägenheten. Hans rumskamrater har åkt till Panama city för att fira springbreak. Nu ska vi kolla lite på vart vi ska resa i Florida. Tror det blir Orlando och Miami iaf. 

Allt för mig. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0