Helgen

Har haft en sjukt bra helg. Finner inga ord för hur lycklig han gör mig. 

Såhär har väl helgen sett ut i bilder: 
Fick mina efterlängtade skor


Lunchade med Olivia 

Åkte raggarbil till tempo och köpte glass

Tog på mig klackarna och firade Angelica

Gick ut med William och killarna och sen kom även mina vänner 


Blev tvilling med min 3dm kortare kines


William klippte gräs och jag tittade på 


Vi gejmade Halo i några timmar (jag var bäst ) 

Och det har typ det. Har väl inte gjort så mycket mer än att vara med honom, och varit ledig i 4 långa dagar, helt underbart. Nu börjar en ny vecka! Bara tre arbetsdagar, sen student och under helgen åker vi till Linköping med raggarbilen. 

Ha det bra mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0