Lättnaden

Idag fick jag veta att jag får jobba heltid På dagiset från 11 augusti och fram till att jag åker till USA. Så åtminstone 3 veckor på dagiset blir det! Känns skönt att ha fått lite trygghet under den månaden så att jag får in lite pengar. Så får jag dessutom jobba extra på kvällar och helger i Järna. Känns som att det behövs om man ska åka tomhänt utan jobb till ett nytt land.

Dagen har förövrigt gått bra. Snart jobbat 12timmar, har bara 16timmar kvar! Tjoo, tog på mig lite extrapass nästa vecka också så jobbar 30timmar från måndag-tisdag. Antar att man får göra det efter en veckas semester! Hoppas på att vi åker till skara sommarland eller något roligt iaf. 

Nu blir det läggdags! Hörs en annan dag❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0