Nyår

Hinner som vanligt inte med mitt stressiga liv och ändå vet jag inte vad jag gör. Nyår var kult. Trerätters hos mig och sen till Johan för att sedan avsluta kvällen hos benjamin innan hemgång. Jobbade 9 imorse vilket var mindre trevligt. Borde sovit sen jag slutade men icke. Jobbar om 8 timmar så jag borde sova. "Nytt år nya möjligheter". Nej. Vi gick från tisdag till onsdag. Från en jobbdag till en annan. Nu låter jag bitter men det är jag inte. Uppskattar bara varje dag ist och vill inte välja att "det här året ska jag vara lycklig" för jag är nog mest lycklig hela tiden. 

En årsresumé med en bildbomb lär ju dyka upp under veckan, samt en del bilder sedan gårddagen... Om de nu går att visas för omvärlden. 

Godnatt!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0