Fields of gold

Wow vad en helg går fort

Hur som så har den gjort mig på betydligt bättre humör. Såg på Escape plan med Frida i fredags. Tyckte den var helt klart värd att se, till min pojkväns förvåning. 

I lördags började jag dagen med ett 6 timmarspass i Järna, hade sett fram emot att få träffa mina boende efter en vecka och fick ett mysigt arbetspass där jag och Angelica och en till åkte till Trosa och åt lunch. På kvällen hade vi överraskningsfest för Hampus som fyllde 25, ca 50 pers i Östertäljes båthuslokal och jag hade roligare än jag haft på länge, dansade till kl 4 på morgonen. 

Hade en bra träning imorse med mina tjejer, köpte nya springskor, åkte till heron för att kolla bio, den var full så vi fikade bara istället. Träffade min bästis och fick mysa med Williams familj. Sjukt bra ledig söndag! 

Jag älskar helger, särskilt nu när jag jobbar varje vardag. Mina vänner fyller mitt liv med allt jag behöver ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0