En bättre onsdag

Dagen har gått snabbt, ett besök i skogen där vi grillade korv, gjorde lite mattelekar och sen var halva dagen förbi. Fick sovmorgon imorse då jag ska börja 9 på onsdagar i fortsättningen men inte hunnit säga det till sjukgymnasten där jag ska vara dessa morgnar. Att få sova till 8 var rena rama lyxen så jag njöt ordentligt med frukost framför TV:n. 

Var ute och sprang innan träningen ute vid mitt favoritställe. Tränade mina duktiga tjejer och sen har jag bara tagit hand om mig själv. Tog ett varmt bad, tände ljus, skrubbade benen och bara njöt. Sådär som man behöver göra på en onsdag för att orka.

Nu blir det läggdags, längre arbetsdag imorgon! Hoppas även på en till springtur innan träningen också.

Sov så gott!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0