Och jag var 17 år ville inte va den som blev kvar

Min telefon är trasig så om någon händelsevis vill nå mig får man skriva på Facebook eller ringa till ett annat nummer som jag inte kan. 
 
Mina sista arbetsdagar i Järna är slut för ett tag. Vi har fortsatt träna resten av veckan med powerwalks och cykeltur till Tvetas där vi gymmadd tills mina armar gick av. Igår åt vi hos min familj, åkte till Stockholm och satt på en uteservering med Williams föräldrar, bilen pajade och jag gick ut med William och fedde. 
 
Min lediga dag ska spenderas på bästa sätt, vet dock inte hur än! hoppas på shopping... 
 
Imorgon börjar vackstalägret också, bästa veckan. 
 
Vi hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0