7

Om en vecka sitter jag förhoppningsvis på planet från Chicago till Atlanta och landar inom en timme. Lyckan 

Den här dagen har varit mycket bättre trots dubbeljobb. Skrattade åt när barnen var som jobbigast och höll humöret uppe. Fått krama om mina kollegor och boenden, ringa mormor och berätta om besöket på söndag osv. 

Imorgon är sista dagen som jag jobbar på ett tag. Kan vara 1.5 månaders semester och det kan bli att jag stannar där borta och jobbar. Hur som helst är jag så taggad på att få lite ledighet. Har en fullspäckad helg. Imorgon kväll ska jag ha avskedsmiddag med ledarkollegor, på lördag ska vi till Norrköping och gå på harrypotter världen och på kvällen blir det kräftskiva, och på söndag ska jag till mormor i Falun. 

Ska bli så skönt att tänka på något annat än jobb. Fokusera på allt som ska fixas nu innan och försöka träffa alla. Nu blir det läggdags, hörs imorgon!
Lekte konstnär och ritade en drake på dagis idag. Kan säga att jag inte kom på Draken själv utan ritade av en bild. Japp, jag suger 


Kanske inte ser så gott ut men jag lagade iallafall mat på jobbet idag och jag lyckades ! Så himla gott. Lax och spenatgryta med ris. Stolt blivande hemmafru 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0