14

Om två veckor vid den här tiden sitter jag förhoppningsvis på planet från Chicago till Atlanta och är snart framme.

Min nedräkning är brutal men det gör mig motiverad. Jobb tar över mitt liv för tillfället. Har bara en vecka slitande kvar och sen får jag semester. Jag tar iallafall vara på den tiden jag har över om dagarna ! 

Idag har jag hunnit ta en kaffe med fredrik på stan, träffat Emilia och Sanna på stan och senare åkte vi till träningen och hälsade på våra lagkamrater. Känns konstigt att bara komma dit och säga hej, inte träna. Det är väl den jobbigaste biten trots allt, men ändå den nyttigaste för mig. Att lämna gympan. 

Får se vad som händer om jag kommer tillbaka. Om jag börjar träna igen eller om jag blir tränare, eller om jag bara pausar helt och gör något annat. Det återstår att se beroende på hur mitt liv blir att se ut där borta! 

Nu är det läggdags, jobbar trots allt 6-15:15 och 15:30-21 imorgon och sen en utgång på det. Heja mig! 

Godnatt ❤️
Min superengagerade bild på det lilla fiket vid gästhamnen. God glass och fin utsikt, sämre väder dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0