Have a heart

Godkväll!
 
Första dagen på arbetsveckan är nu avklarad. Veckans motivation för att överleva denna arbetsvecka är tanken på att jag är ledig på fredag. Fast det är jag inte, jobbar fre, lör och söndag i Järna men då byter man iallafall så man överlever. Dessutom är jag träningsfri på torsdag kväll så kanske tar mig till Uppsala för att se lite basket!
 
Kan berätta lite om min helg. Lördagen kan man beskriva som min vän Anki har gjort : kvällen var skev. Superstressad bytte jag om i bilen påväg hem, bytte skor och åkte till berget. Gick in själv men mötte mina vänner där inne. Hela södertälje var där, berget var proppat med 1000 pers. Hoffmaestro var riktigt bra live men om man stod i publiken blev man mosad av alla som hoppade och dränkt i drinkar. Efteråt väntade kebab, efterfest med hoffmaestro på skogshöjd och en efterfest på en båt i gästhamnen. Sjukt konstigt men riktigt roligt, kom hem vid halv sex och var sjukt nöjd över valet att jag gick ut den kvällen.
Trummisen i bandet, han hette Harry, trevlig tok 
Fick med min kollega Linda efter utgången
 
I söndags var det träning som vanligt. Därefter bakade jag kladdkakemuffins och söndagsfikade med michelle, steffani och Matilda. Vi hade vit choklad i, så sjukligt gott!
 
Semare på kvällen åkte jag och Olivia ut till Vacksta och kollade på solnedgången från berget. Så sjukt mysigt och vackert. Ett underbart avslut på en ledig dag och en bra vecka. 
 
Det var allt för tillfället. Idag är det prick två månader till jag åker till Italien med mina tjejer! 
 
puss och kram❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0