-

Skrev nyss ett inlägg som försvann.
 
Sammanfattningsvis:
 
♣ Tävling i helgen, 12:a, 10 bästa kom till final. Supersurt men ändå kul med tävling
 
♣ Utgång efteråt, förlängde mig själv med 10 centimetersklackar. Ovant men uppskattat tydligen
 
♣ Underbar ledig söndag med träning, glass i solen och middag på barolo. Bilder nedan
 
♣ Jobbat idag, tränat och har pissont i foten. Börjar dock första behandlingen på sjukhuset imorgon
 
♣ Norrköping imorgon! Ska se kings 3:e final men den första som jag kan kolla på
 
Japp, det är givet. Mitt bloggande och mitt engagemang suger. Tack o hej
 
mmmm mat ♥
 
Ska vara social på skype med William nu, godnatt mina vänner !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0