Om jag lever?

Jag gör väl det fortfarande. Min hud faller samman för att jag flagnar, men annars är det bra! (För den som undrar)

Veckan har gått snabbt. Har hunnit med massor av jobb, dubbelpass och ett väldigt långt (27h)s jobbpass. Har även tränat en del, senast idag med 4.5 km löpning. Vinkat hejdå till familjen Borgs hus, varit på inflyttningsfest med värdelös utgång och ikväll har jag ätit tacos och kollat på film hos Blombergs. Tur att jag har så pass bra vänner som kan fylla mina veckor med roliga stunder och massa kärlek.

Imorgon är en ny vecka och den börjar med magnetröntgen som jag är taggad på. Har ont som bara den så hoppas att de hittar något att göra åt saken! Fortsätter sedan med endast tre jobbpass denna vecka. Dock är alla tre med nätter, så låt oss säga ganska mycket timmar ändå. Helgen ser jag fram emot redan nu, men först har vi massa mysdagar framför oss.

Och bättre bloggning såklart

Godnatt!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0