Sunday- funday

Älskar mina oerhört engagerade statusar med dagens veckodag. Känns så enkelt så

Riktigt rolig utgång igår faktiskt, mycket folk på flamingo och roliga vänner. Kändes skönt att köra bil och bara kunna åka hem enkelt. Idag har jag haft tretimmarsträning med tjejerna och varit ute och sprungit. Kvällen har spenderats hos familjen Asplund med god mat och bra sällskap, och en familjeskype med William.

Nu myser jag i soffan med mina vänner och bara njuter av att jag inte jobbar imorgon heller. Två dar ledigt! Eller ja.. Nästa vecka jobbar jag faktiskt bara ett pass. Känns konstigt, och på fredag åker vi till Landskrona. Och efter dagens träning känns det lugnt, de är så bra så mina tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0