Safe haven

Godkväll! Sitter på jobbet och degar, och knegar (hehe). Låt oss presentera förra meningen som dagens sämsta skämt.

Min gårddag var iallafall helt otroligt bekväm. Det var jag, sömn, min soffa, oc och mat i princip hela dagen. På kvällen besökte jag Maya, Angelica och frida och vi kollade på en film som heter safe haven, enligt mig var den jättebra. Mina vänner säger att det inte är en film man ser fler än en gång, och så kan det nog vara. Men man borde ändå se den en gång! När jag kom hem hade mamma och pappa städat mitt rum och bäddat rent, jag bara älskar dom ibland.

Har hunnit med ett gympass på Friskis innan dagens arbetspass och imorgon väntar en springtur. Först en natt och morgon på jobbet, men det är mitt enda pass den här veckan så det gör faktiskt ingenting!

Bjuder på en bild från häromdagen, jag med en grå tröja och svart text. Fick en ny senast idag som jag hade beställt. Vill inte veta hur många gråa tröjor med svart text jag har, pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0