Lyckan

Jag vill inte somna för jag vill inte mista den här känslan, känslan av att veta att jag får sova hur länge jag vill imorgon känslan av att jag haft en ledig dag med både ett gympass och en rolig gymnastikträning. Känslan av att min kiropraktor sa att ryggen var bra, och att min läkare ska göra en behandling i foten. Känslan av att jag har hunnit träffa alla mina närmsta vänner ikväll, både över middag och över en filmkväll. Och känslan av att jag klarar mig så bra utan honom.

Alla dessa positiva saker ska jag få turen att somna till, och jag vill inte somna. För även om jag kommer vakna lycklig imorgon, så väntar jobb och det upptagna livet. Ibland är en dag ledigt allt man behöver, bara en dag.

Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0