Lyckan i höstmörkret

Ska sova på jobbet och kan inte undgå att tänka på kommande månad. Igår bokade mamma och jag Barcelona. Så i november ska jag till Barcelona, OCH jag ska få se Melissa horn och Lars Winnerbäck. Allt på samma månad, vilken lycka

Förövrigt gick gårdagens träning bra. Massa nytt och det var superkul, synd bara Att foten gör ont och att jag har glömt bort halva friståendet eftersom jag varit sjuk... Annars väldigt roligt! Mös för tredje kvällen i rad med mina favorittjejer.

Idag har jag haft en välförtjänt sovmorgon, valt löprunda och dusch på jobbet framför ett långt bad med tända ljus (ångrar mig nu i efterhand) och massa fredagsmys på jobbet. Mina kära vänner är hemma från växsjö och jag längtar efter att få träffa dom imorgon.

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0