Lyckan i höstmörkret

Jag är verkligen mer här än någon annanstans, på jobbet alltså. Avslutade mitt jobbpass vid fem igår och vid tre idag var jag tillbaka och ska sova natten inatt igen.

Igår efter jobbet åkte jag ut till sofia och kramade hejdå till henne, hon flyttar till Borlänge snart. Därefter åkte jag hem, tog ett bad med tända ljus samtidigt som jag drack kaffe och spelade candycrush. Sen hann jag med skype och lite vila innan jag laddade om för en kväll med mina vänner. Riktigt roligt både innan och ute på berget. Så himla roligt att Tobbe och Crona är hemma, trots att jag bara hann träffa dom igår.

Bra gårddag! Mindre bra dag idag, vill bara vara ledig... Men imorgon så!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0