Wiki om mig själv

Senaste

Låt du hörde: It may be winter outside (japp, I'm in it, julstämning❤️)
Film du såg: Hunger Games
Mat du åt: Kyckling med ugnsrostade rotfrukter (lovely)
Kram: Freddie från gympan 
Puss: HAHAHHAHA Maya i Turkiet 
Känslan: Hunger (hemskt jag vet)
Resa: Barcelona 
Glädje: Den min pojkvän gav mig
Dröm: Sjuka drömmar inatt... Om de där rånarna, de rånade mig på min plånbok och sen var det en man som kom och sköt ner mina kollegor och lagkamrater vid klaffbron. Hemskt
Person du träffade: Är med Duvan nu
Personen du pratade i telefon med: michälo
Personen du fick sms av: Gruppkonvon bombar, men Ida tror jag 
Gången du åt 7-eleven korv: Det var ett tag sen, i våras efter någon skiva skulle jag tro, ljuvlig fyllekorv
Gången du var utomhus: Idag, inte skönt, inte skönt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alltså konstigt nog faktiskt igår. Händer verkligen ALDRIG annars
Saken du köpte: Björn Axén Plattång

Allmänt
Ska bli skoj: Att få drinka imorgon
Ska inte bli skoj att: sova här på jobbet hela natten
Sparar till: USA, och en framtid som jag ännu inte har klar än
Pålägg som gäller: Ost är trevligt, en gurkish på. Annars leverpastej med gurkish på, love gurka
Önskar att jag var bättre på: Att hålla mig hel 
Dagens dryck: Måste säga koffein, kaffe och redbull. Inte bra Linda...
Vad saknar du: gissa tre gånger... Mat. Nej min pojke såklart 
Tre band/artister som jag gillar: Melissa Horn, Ron pope och shm. 
Vad har du gjort idag: levt ångestliv på högskolemässan och jobbat
Brukar du svära mycket: Lite för mycket 
Hur tidigt stiger du upp: Allt från 5:30-14 beroende på om jag jobbar eller icke. Jag gillar sömn 
På helgerna: Mitt liv är helt ostabilt vad gäller sömn
Vad ska du göra ikväll: Sova på jobbet 
Hur många timmar sover du per natt: Helt olika här med, men sover jag lite om natten och bara jobbar morgon tar jag igen timmarna på dagen. Men allt från 5-12 h per natt. Kaoz
Vem är snyggast i världen: Finns för många för att välja 
Vad är det för veckodag: Fridayy
Bästa saken som hände mig förra sommaren: "i somras" hade varit 2013 men förra sommaren är ju faktiskt 2012. Det bästa då var summerburst, Maggan, studenten och att jag vad nykär
Favoritplagg i garderoben just nu: Hatar alla mina kläder just nu
Längd: 180
Vikt: gillar ej att väga mig. Men sist hos läkaren var det 67 kilogram
Byter gärna garderob med: Vem som helst nästan 
Byxa eller kjol: Byxa, men har hittat en förkärlek till strumpbyxor, därav kjol. Men använder väl mest brallor antar jag. 
Senast utlästa bok: Hahhaha för länge sen för att minnas 
Mitt rum kan beskrivas som: Det äckligaste rummet en tjej nånsin har haft 
Mig själv med tre ord (just nu): Ärlig, klantig, självkritisk
Jag tränar: Ibland mycket ibland mindre 
Jag ville bli när jag var liten: brandman. Glad att jag visste vad jag ville bli då iaf. Har växt upp som en pussy så vågar inte jobba med sånt. 

Hade så tråkigt att ville bjuda på info, hörs imorgon! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0