Halloween och tävling

Såg att det här inlägget som jag satt och skrev igår hade publicerats trots att det inte var färdigt, så nu har jag fulländat det och då kanske man förstår mer att min helg inte bara tog slut efter att ha fått medaljer. Puss!
 
Vi kör ett "minhelgibilderinlägg"
 
i lördags var det som sagt tävling, min första tävling sedan skadan.
 
 
Vi drog in många medaljer, både mina tjejer som vann 2 silver och 1 brons, och även mitt lag som vann 1 guld, 1 silver och 1 bronsmedalj. Vi fick medaljer i alla grenar och det var sjukt roligt att få köra igen 
 
 
 
Senare mot kvällen gick jag ut med en del lagkamrater och vår tränare, och eftersom det var halloween så var vi även så vackert utklädda haha...  Alva och Emma som tjuvar, alice och jag som skelett, Sanna som Batman, Micho och fedde som Darth Waders och Tova som.. Ja Tova

 
En av de bästa kvällarna ute på riktigt länge !
 
Avslutade helgen med en helt ledig dag där jag njöt av amerikanska pannkakor och bra vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0