skisser för sommaren

Halol

Igår sken solen som aldrig förr. Jag passade på att skämma bort mina vänner med amerikanska pannkakor som vi satt i värmen och åt. Därefter åkte jag till jobbet för ett tvåtimmarsmöte. Direkt till sjukhuset med hela familjen där vi fick hälsa på min käre Gudfar som åkte in i förrgår. Kändes iallafall bra att han mådde lite bättre.

 

Efter det åkte jag till estrad där jag och halva gympan kollade på anna tainios dansuppvisning med hennes grupp som hon tränat med i en och en halv termin. Precis som en Skolvecka och kanske lite till, flera timmar om dagen. Riktigt häftigt att se. Alla var grymma, särskilt Anna såklart! Hon gjorde även ett solo ägnat till helena. Men självklart ska min telefon stänga av sig just då. Har iallafall några dåliga mobilbilder som ni kan se här nedanför.

 

Idag tog jag sovmorgon medan william åkte och tränade. Lunchade på stan med mina kära kollegor och därefter åkte jag tillbaka till mannen där vi uträttade några ärenden osv. Har jobbat hela kvällen och för första gången var inte "pisspasset" jobbigt. Riktigt skönt!

 

Har inget mer att säga, förändring i håret försöker planeras in till imorgon, får se om modet är med mig! Här är mina dagar i bilder, massa gosaker, dansuppvisning och fina snapchats, allt vad gör ungefär

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0