Next to you

Hoppla så sitter man här på jobbet och degar. Igår var jag som sagt på match, Sverige Estland. Och VILKEN match, med fyra sekunder kvar ser Estland till att de får en ledning med två poäng. Och Tobbe får starta med bollen med bara 1 sekund kvar. Han passar till första bästa och nästan från halvplan där killen dessutom måste vända sig om för att skjuta så sätter han den. En trepoängare och Sverige vann, sjukt. Jag och maya bara skrek. Efteråt åkte vi hem och kollade på någon skräckis vilket gav mig mardrömmar. Men för första gången blev Inte jag mördad. Utan jag var mördaren.. Konstigt men iallafall

Tränade tjejerna. Det har varit rån och Jaa.. En vanlig söndag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0