Let's Dance our tears away

Fy tusan vad skönt att jag om en timme avslutar mina 14 dagar i rad med jobb. Lyckan är obeskrivlig. Har haft det sjukt stressigt vissa dagar, klagat oerhört mycket vissa dagar men ändå överlevt. Jag tror det är så när man är stressad och har mycket att göra, vare sig det gäller skolan, jobb eller annat. Det viktiga är vad man gör av den lilla tiden man har över. Att man gör saker impuls, träffar vänner, tar en glass i solen, gör någon glad, tar en promenad, skrattar tills tårarna rinner eller vad man nu är. Men just DET lilla är så sjukt viktigt för att orka allt det dåliga. Så har jag levt de senaste dagarna för att orka och så levde jag även förra året mina sista dagar innan studenten.

 

För att tala om något annat, igår jobbade jag morgon, tog en lunch och fika paus med mina kollegor innan vi fortsatte med att ha möte. Tog en glass på stan med Fedde, gick en långpromenad med två av mina bästa tjejer - Matilda och Maya. Åkte sedan på en kort utflykt till mälarbadet med kärleken och bara njöt av hur fint det var.

 

Imorse var jag en grym wifey som skämde bort min man lite. Bakade scones, amerikanska pannkakor, kokade ägg och aa. Allt fanns med. Och det kanske inte är "värsta frukosten" för vissa. Men alla som känner mig vet att jag gärna skippar frukost, och jag kan knappt ens koka ägg så jag förtjänar applåder för mitt engagemang. Åkte och tränade hos sjukgymnasten, hängde lite till med w och hans syster innan jag tog mig till jobbet där jag nu är. Efteråt ska jag få mysa med mina vänner som jag saknat som en dåre.

 

Oj mycket text som ingen bryr sig om, här kommer bilder ist!

 
Oj! Nu slutar jag visst! Puss vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0