Att vara utan något ofrivilligt

Från att vara sjukskriven och vara för rastlös till att nu vara fullt upptagen och knappt ha någon tid över. Kan inte bestämma vad som är bäst faktiskt!

Första lediga dagen på några dagar. Tränade imorse, åkte till Stockholm med Frida och hämtade ut mina sulor från sofiahemmet, sjukt sköna! Jag och Frida var bra vilsna uppe i huvudstaden och gick runt med karta i mobilen för att hitta. Gick runt i någon timme nästan och bara letade lunchplats, det var ju fullt på alla uteserveringar ! Hittade iaf waynes där det blev lunch och fika. Och vi fick vila!!

Åkte direkt till träningen där jag hade en bra träning med mina tjejer. Sen valde jag att stanna kvar och kolla på den gruppen där jag brukar träna, och det är ju något jag ångrar att jag gjorde. Vissa dar är det så frustrerande att aldrig bli hel och kunna få träna igen. Och det värsta är att jag nu har börjat inse att jag aldrig kommer kunna komma tillbaka. Det skär bara jag tänker på det. Så mycket som jag saknar att ha träningar att gå till, mål att uppnå och få vara helt slut efter ett träningspass.. Jag önskar att jag kunde få känna på det igen!

Från en liten bitter Linda måste jag sägs godnatt, klockan ringer äckligt tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0