Work

Det var länge sen jag inte hade TID till att blogga, egen nu börjar mitt vanliga liv igen och det är jag glad över. Gårddagen spenderas som sagt med en promenad till sjukgymnasten (skridskobana hela vägen), mys hos Angelica och en kväll med pojkvännen. fick iaktta när han smider planer om hans nya "jobb". Jaja så länge de har något att göra får de göra vad de vill. 
 
Imorse var allt min första jobbdag efter prick 100 dagar som sjukskriven. Fick krama om alla små liven igen och visst har man saknat dom... Så nu är det full rulle igen! Jobb imorgon också
 
Snart kommer matilda så ska vi laga ihop någon god middag för oss själva, sen blir det teoriträning ! 
 
Allt för mig.. Ville egentligen bara säga att jag har börjat jobba igen!
 
massa kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0