Throwbackthursday

Så var det torsdag xD

Är det bara jag som inte fattar uttrycket? Varför just torsdag? Inte så insatt så jag har inte riktigt grundat mig i detta.

Hur som helst så har dagen varit ganska lång. Har träningsverk i hela kroppen OCH lyckats sträcka båda mina bakre lår på något vänster så det ser ut som jag gjort något helt annat när jag går. Men icke, jag är bara sämst

Har tappat min plånbok på bussen idag IGEN. Men efter en lunch på asian Roxy så fick jag mig ett sms om att en vänlig själ hade hittat den så en timme efter att jag tappat den så hade jag den i min hand. Tänkte säga att jag har tur i oturen, men jag skulle mer säga att jag har för tur för min klantighet. Och i och med att jag jämt kommer undan så lätt
så lär jag mig inte av mina misstag på samma sätt som om någon skulle länsat mitt konto. ( Hoppas dock jag kan lära mig utan att någon gör det. )

Därefter blev det solning. Men när ett retard ska sola så är eftertanken inte riktigt med. Så efter 20 minuter på solarieöarna kliver Linda ut med en bränna med flaggande trosor. Grattis

Tröstade mig med en kaffe på Olles tillsammans med trotz och sen barngympa där de fick pinas med helkroppsstyrka. Men jag körde också.

Nu sitter vi och kollar på lyxfällan och bara skrattar åt hur illa det kan gå för människor. Vad vi inte vet är att jag är där om några år om jag fortsätter som jag gör... Skärpning Linda

Allt för mig... Som om jag skrivit lite. Eh nej. Men nu vet ni min torsdag. Soft.

Nej nu ska jag vara social!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0