Skenet bedrar

Tittar ut och ser strålande sol och rummet värms av att solen ligger på genom fönstret. Tur att jag har alla vårjackor hemma och vinterjackan med. För när jag kliver ut blir jag än en gång chockad över hur det kan vara minus med sån här fin sol. Min skjärt fryser ihjäl på bussen och jag vill inget annat än att springa tillbaka och lägga mig under täcket och stanna där i en evighet. Men nej! Nu blir det träning, men en fot som kan få mig att gråta på kvällen för att den gör så ont.

Det är fredag och helgen är oklar, en och annan basketmatch kanske man hinner med. Hur som helst så blir det nog bra. Borde utnyttja min sista lediga helg. Om en vecka blir det jobb!

Har inte så mycket mer att säga, får väl njuta av det fina vädret från fönstret ist!

Jag vill ha bruna ben och korta shorts, värme på riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0