Not really sure how to feel about it

Oftast så är man inte nöjd med hur man har det just för tillfället. Man kollar alltid tillbaka och tänker "det var bättre förr" eller genomlever sina dagar i en längtan efter vad som komma skall. Men Jag är nollställd. Jag tror jag är ganska nöjd med mitt liv för tillfället. Om jag börjar jobba lite så blir det perfekt. Om jag ska kolla tillbaka så skulle jag väl vilja ha förra året eller så, men jag har verkligen lärt mig vilka som betyder något för mg sen jag slutade skolan. Så på ett sätt Jaa. Men på ett annat sätt nej. Och jag har inte så mycket att längta till heller, framtiden skrämmer mig faktiskt. För tillfället vill jag bara stanna tiden här och inte flyttas fram några månader eller år.

För nu är jag trygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0