Jävlagävle

Hoppla hej

Visst är det kul att vara på läger med hela laget, en helg med gympa, lekar och massa snack. Men det är så SJUKT frustrerande att bara kolla på och inte få köra själv. Det var för nästan precis ett år sen som jag gjorde illa foten i den här hallen. Nu ett år senare går jag runt med inomhusskor och vågar knappt röra mig för att riskera att skada mig mer. Fortfarande samma skada som för ett år sen. 

Att kolla på när ens lagkamrater lär sig saker som jag körde förra året, och det enda jag kan bidra med är att filma. Är glad för deras framgång men det suger att det är stopp för mig här. Kommer aldrig bli bättre, kommer aldrig få ställa en ny volt och bara skrika av glädje. Åh bajs 

Samtidigt är det ju roligt med läger för gympan är mitt liv och min andra familj. Tur att det finns massor av roligt förutom träning. De är inne på sin elfte timme och det är bara lördagkväll. Lite mer träning och sen ska vi leka. 

Lite ledsen över att jag missade Williams match idag, men med en sportintresserad pappa blir jag uppdaterad under hela matchen så det är ju skönt! 

Nej nu blir det dusch, inget klagande på mig. Det är fult att sura. Ha det bra vänner ! Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0