Jag ska sakna dig imorgon

Friday- I'm in love. Nej inte riktigt, inte i fredagen iaf. men ändå inte bitter.

Vad har jag gjort sen sist.. Jobbat, myst lunchat, shoppat, jobbat och nu är jag med två av mina bästa vänner och gör absolut ingenting, precis som vi alltid gjorde förut. Får inte klaga på mitt jobb. Får massa OB, det enda jag gör är att måla naglarna och äta Tacos.. Typ. Jobb imorgon också, ska få äta en fet kladdkaka och måla påskägg.

Till skillnad från min pojkvän och alla de från basketen så får jag en inkomst för det jobb jag gör i helgen, och jag gör lika mycket som dom, om inte mindre. Skadeglädje eller vad man ska kalla det. Ville iallafall bara uppdatera om att mitt liv inte är så farligt för tillfället. Massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0