Hur ska du våga chansa, du som aldrig haft någon tur

Redan onsdag. Det känns som att jag vill göra ALLT för tillfället, men har inte kraften, tiden eller pengarna. Jag vill resa, gå på studentskiva, vara frisk, göra allt impuls, åka och shoppa, njuta av solen och KUNNA SPRINGA. Förlåt jag vet att det blir uttjatat men ni förstår nog inte. Får inte ens göra knäböj liksom.

Hur som helst så blir jag aldrig frisk heller, har numera inte ont i halsen men har en ständig flod snor i näsan, låter som en man och hostar som Jaa.. Jag vet inte vad. Har ju redan tagit ledigt några dar, vad mer krävs?

Hade en någorlunda spännande men bra dag igår. Lunch på stan med Anna, fika på stan med Anki och Oscar, årsmöte och hem till min älskling. Har spenderat hela långa dagen där, vi har gjort absolut ingenting vilket verkligen har behövts. Nu på kvällen har jag tränat barn och jag och tildis har hängt med Maja och Steffe som ska ut, vi har snackat med minna och fått höra hur hon har det. Saknar henne !!

Medan alla mina vänner sveper sina groggar för en utgång så ska jag svepa min tekopp för sovgång. Typ lika bra! Jobb imorgon. Nu börjar påskhelgen, bara att stå ut.

Försvinn nu dumma förkylning, mina OB pengar behövs.

Godnatt kära vänner!

Justja. Checka min snygga träningsoutfit, var inte hemma och hade inga träningskläder där så jag fick låna av William. Typ min size. Eller inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0