367

Studentfirande, spänning, alkohol, vadslagning, mod, sympati och ändå veta att man gör rätt. Vi båda visste att det skulle hända, alla visste. Men att vi skulle sluta såhär visste ingen, inte ens vi. 
 
Löedagskvällen hos johanna var trevlig och rolig, men eftersom jag var lite sjuk så åkte jag hem i lagom tid med bilen. Igår var det som sagt träning och jobb som stod på schemat, men jag var inte så pigg och fick sluta två timmar tidigare. Åkte hem och fick bli omhändertagen av min fina och kolla på the social network. Eftersom det är våffeldagen idag gräddade vi våfflor till frukost med bär och grädde. Grymt gott!!
 
nu har han precis åkt och tränat och jag ska göra allt i min makt för att bli frisk, te i mängder, bada badkar, kolla tv, äta glass och tycka synd om mig själv. Jag hatar egentligen att kalla mig sjuk för då får man inte göra roliga saker. Därför har inte jag kollat om jag har feber på mer än fem år. För.. Man är ju så sjuk som man känner sig? 
 
ikväll kommer bästa killkompis Oscar hem, Och på onsdag kommer fredrik. Som jag längtat! 
 
Puss vänner
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0