We are the outsiders

Godkväll vänner !

Min dag dög väl, lagade asgod lunch, tränade, gick på stan med Anki och tjatade till mig ett par gratis hörlurar. (Tydligen fick inte alla det) men oförskämd som jag är kliver jag fram till mobilizera och kräver att också få såna. Okej så svårt var det inte, men som ett barn på julafton var jag lycklig efteråt. Har ju aldrig haft såna där stora, och dom var dessutom rosa. Går ej att motstå!

Hur som helst hängde jag på stan med pappa en stund och på kvällen har jag varit med Maya och Matilda och bara myst. Så underbart att ha så bra människor i sitt liv.

Nu ligger jag i min säng och har precis proppat smärtstillande och taggar för att försöka sova med min smärta i ryggen. Imorgon får jag iallafall träffa en kiropraktor!

Och imorgon kommer även min saknade pojkvän hem. Som förövrigt spelade en grym match idag mot Estland. Riktigt kul! Blir lite stolt.

Puss och godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0