Time for some changes

Jag ska lära mig springa igen
 
Efter att ha pratat med Lasse har jag insett att min fot blir nog inte så mycket bättre än såhär. Eller ja, det finns inte så mycket engagemang på sjukhuset för att göra det bättre. Så nu är det dags, har fått ett löpprogram av min sjukgymnast nu. Känns sjukt bra att komma till skott, om det nu kommer gå det vill säga!

Har förövrigt haft ganska starka åsikter på mötet på jobbet idag också, vilket förhoppningsvis ledde till en förbättring. Kanske är bra att stå på sig ibland ! Har dessutom varit wifey hemma och lagat mat. Ibland kan den där bruden alltså...
 
Mer än så har jag inte att säga, nu kommer min man och jag måste åka!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0