BILDDAGBOK

Japp, här kommer min senaste vecka i bilder och förklaringar. Den stora frågan är om man ska skriva ovanför eller under bilden? Kan aldrig bestämma sånt. Men denna gång får det bli över bilden!
 
 
I onsdags hade jag sovit natten på jobbet, skyndade mig hem och tog mig till Igelstas utspring
 
Där var vi för att gratta fina Emma som tog studenten
 
Jag körde premiär med min "långklänning" och Sanna var lika snygg som alltid
 
Vi åkte ner på stan för att bli avundsjuka på alla som fick åka flak
 
Vi grattade även vår lilla fedde som också tog studenten

Redan klockan fyra var frida igång
 
Mina fina vänner
 
Vi åkte till Trotz där vi var på hennes mottagning och kalasade
 
Som vanligt lekte jag mest med barnen
 
Flyttade oss vidare till torekällberget där slutskivan var, inga bilder och inget minne sen det tyvärr
 
Dagen efter var mindre skön, började med att kolla när Vackstanäs hade utspring, mådde som ett as
 
Anna och Nathalie efter flaket, avis men bakis var jag
 
Firade Michelle på kvällen med middag på Barolo med bra vänner
 
Avböjde utgång då jag inte var så taggad, åkte hem och gjorde glass istället
 
Dagen efter åkte jag, william och mina föräldrar till stendörren
 
Vi åt massa gott
 
Och jag tog till och med ett premiärdopp i 15 grader kallt havsvatten
 
Vi åkte vidare till Yngern och badade med Alex och Martin tills solen slutade värma
 
Därefter åt vi god mat och spelade kubb med hans familj. Senare på kvällen åkte vi till Johan där alla killarna var.
 
Sen blev det lördag och min jobbledighet tog slut. Efter ett 9-17 pass åkte jag till Frida P där hon hade 20 års kalas. Har bara dessa två bilder, oskön som jag är
 
Igår var en sån där jobbdag igen, lagade dock asgod mat och valde att sova kvar för mer pengar
 

Efter mer än 20 timmar på jobbet blev det ännu mer jobb, eller ja, picknick med kollegorna. God sallad och kubbspel, riktigt kul faktiskt!
 
Och tro det eller ej, men här tar den långa sammanfattningen slut. Hade så mycket bilder sen dagarna så kände att det vore kul att dela med sig lite. Efter en hel timme hemma ( mer än vad jag vart den senaste veckan) så ska jag röra mig till mina vänner igen.
 
Och efter det här inlägget lär jag ju inte behöva uppdatera på länge igen, men vem vet? jag kanske får tråkigt
 
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0