Sämst

Förlåt. Jag är verkligen sämst på att uppdatera nu. Det är snart en vecka sen sist. Mitt liv har rullat på, nästan för bra med tanke på omständigheterna. Har jobbat klart mina 75 timmar och gick på en månads semester idag. Känns helt sjukt skönt. Och bara grejen att jag ligger i min säng och ska sova.. För sova har det inte blivit mycket av de två senaste nätterna. 7 h på två nätter.

Har en del bilder som kommer ploppa upp här och förklara om de senaste dagarna. Nu vill jag bara somna för när jag vaknar ska jag åka och hämta min favorit på flygplatsen. Som jag saknat honom

Puss


Kommentarer
Postat av: Maysan

Du är den finaste någonsin Linda, kan inte sluta säga de. Du är bäst <3

2013-07-22 @ 01:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0