Last week

Har ju sagt tusen gånger att jag ska visa min senaste vecka, och nu har jag lite tid över så jag passar på!! 
 
På söndagen när jag kom hem från Tallinn tog jag en välbehövlig stund med Maya. 
 
På måndagen startade mitt dygnspass och på tisdagen åkte jag till Kolmården med jobbet.
 
 Såg en superhäftig delfinshow, åt god mat, såg fina djur och fick betalt för att vara där. Inge fel inte
 
Tog sönder jobbbilen gjorde jag också. Tre kvinnor på bilen och en som tar kort, händigt
 
Onsdagen bestod av jobb och utgång med tjejerna, och alldeles för sen hemgång, men roligt var det!
 
Många och långa men lata dagar på jobbet har det blivit
 
Anki införskaffade en ny bil
 
Fredagskvällen spenderades hos Johan med grillkväll, riktigt trevligt! Har tyvärr ing bilder typ
 
Lördagen spenderades med 13 timmar jobb där vi bland annat åkte och badade och hade picknick. Jag och lovisa hoppade studsmatta som små barn
 
jag firade sofia som fyllde 20, fortfarande dålig på bilder 
 
Har även badat lite bubbelpool om man nu ser något 
 
Avslutade min arbetsvecka med att laga amerikanska pannkakor och gå till centrum och köpa glass 
 
Klockan tre tog jag semester och jag drog min första löprunda på ett och ett halvt år ungefär
 
Därefter fortsatte semesterfirandet med grillat och poolbad hos Niklas
 
Och sen har det inte hänt så mycket mer. Jag och William har varit och badat och jag har sagt adjö till mina vänner som åkte till gran canaria idag. Uppdaterar väl när det händer något nytt! 
 
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0