Skottlossning och inventering

Jaa vad vore en dag i vår stad utan lite action? Okej neej så mycket action som det var idag behöver det inte vara, men det komiska är att ingen är förvånad. Skottlossning osv är standard, känns bra.

Dagen har annars varit skön. Åkte hem från William imorse och tog en sovmorgon ( som varje dag) till tolv. Men jag hade en sjukt jobbig natt med en ond fot så det förtjänar jag. Åkte till tildis och vi åkte ner på stan en timme efter kaoset. Satte oss på Texas och lunchade, åkte hem till henne och bara mös och det var den dagen. Hela kvällen har jag och mitt lag, och andra fotbollslag och hockeylag spenderat på jula med inventering. Yeyyyy fredagskvällen blev komplett. Det sög lite men jag hade roliga kompisar så det gjorde saken lite bättre. Såg även fortsättningen på allt drama med rånet och grejer på vägen hem från inventeringen då poliserna hade spärrat av hela heron och fick tag på rånarna inne i garaget. Så jävla cool jag är som så på. Nej status finns ej...

Hursomhelst lördag imorgon! Ny dag bättre tider osv. Snart får jag sova utan skojäveln, bara fem dagar kvar! LÄNGTAR!!!

Sov gott gosisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0